Hallojs

Det blev ingen bowling, inte för min del iaf. Jag skulle träffat Mila innan och ätit och klippt henne lite, men hon va tvungen att stanna hemma och hjäpa sina kids med läxorna.. Då skulle jag ha varit hemma till halv 9 sådär nån gång och SEN dragit iväg för att bowla kl 9. Kände inte riktigt för det eftersom jag va uppe tidigt, ack såå tidigt, i morse och har varit lite slö o hängig hela dagen. Men ska försöka hitta på nåt i morron elr söndag iaf, för känner att jag vill komma ut lite och inte bara va hemma :) Kollade iaf på lite film och åt lite till banankaka, det är ju ändå fredag och jag har faktiskt gjort lite träning idag. Gick från soffan och hämtade kakan och tillbaka... ;) Hehe, inte riktigt!

Men nu ska jag sussa lite så jag orkar med min photoshoot-promenix i morron! Hoppas få till några bra bilder iaf :)


Pussohej


I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0