Hemlis...

Nu har jag ätit en Subway-macka, och ska nu fortsätta med en liten hemlig sak som ni där hemma inte får reda på vad det är, än! Kan komma en liten sneak-peak, kanske... Men en ledtråd är iaf: ROSA, och det va det :)

En liten rolig grej som jag glömde skriva igår va att reklamerna som är före, under och efter Superbowlen är typ dom dyraste reklamerna under året, antagligen för mest folk tittar då och därför kan teve bolaget ta mer betalt.. Jag vet inte riktigt hur mkt det va, men va jag förstod så kostade antingen reklamerna 2,5 miljoner "utanför" Superbowlen och typ det dubbla när matchen va, vilket låter rätt dyrt. Men annars kostade reklamerna under matchen 2,5 miljoner, känns lite mer rimligt :) Och de reklamerna som visades visades bara en gång, och det förstr man ju om en 30 sekunderssnutt kostar runt 2,5 miljoner DOLLAR, då kör man inte på med flera! Men det roliga var att i en av reklamerna så va det en Svensk kändis med!!! Stolt över mitt Svea rike :) Peter Stormare spelade typ en cowboy som ville ha en öl på en pub, och först fick han inte det (lyssnade inte riktigt, va mer chockad över att se en svenne!) men då kom iaf en gubbe in med en tunna med Budweiser-öl och han började sjunga och alla inne på puben hängde med i sången, och efter det levde alla lyckligt i alla sina dagar, typ ;) Men jag undrar lite över hur mkt pengar han får för att göra det då, om bara att visa reklamen kostar så mkt....?! (reklamen finns på oxsports.com/ads och reklamen för Budweiser. Det fanna några andra också, "AT&T: Don't get left behind", Pepsi
Dagens I-landsproblem!? Haha



Aaron Rodgers, eventuellt den mest eftertraktade ungkarlen i USA just nu (enligt hostpappan igår!) Han är tydligen väldigt duktig och typ den viktigaste personen i laget, quarterbacken. (Keith trodde också att det kunde va så att han redan dejtade tjejen i Lady Antebellum också, men man vet ju aldrig med kändisar ;) )
Jaja, lite kuriosa för den som ville det! En del av det jag lärde mej igår ;)


I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0