Hemmet

Här är min lilla kära familj



Diggar denna bilden! Jag skulle egentligen inte vaarit med och slängde mej typ fram framför de självutlösande kamerorna ;) Och tar lite snyggt över hela bilden, hehe. Men så va jag ju beredd på att bli en amerikan 2 dagar senare också! Gillar mammas blick också, "ÅÅÅHH nu syns ju inte jag alls bra..... :S ". Alla ser för övrigt lite chockade ut!

Saknar er lite, men inte så mkt! Plugga engelska nu så ni kan den när ni kommer hit :)

Pussokram från mammas och pappas stora dam <3
(mammas nya favortitecken som hon lärde sig för typ 2 veckor sen, <3 ,men jag gillar dej ändå!)


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Klart man blir irriterad då det kommer en person och kastar sig framför en, när jag hade rätta posen, bara för att synas bäst!! Gillar dig oxå <3 Kram Mamma

2011-02-08 @ 18:32:09

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0