Jo men så att...

 Åh jo Sara, den bilden kommer finnas för alltid!

Idag har jag semastrat och jobbat, känns som man har rätt bra jobb ändå! Lite förmåner liksom ;)
Ashley åkte till backarna på morronen så jag tog hand om barnen på förmiddagen och hade ett litet företag med att få på kläderna, hämta mina skidor, glömde att skriva upp nummret till shuttel-bussen så fick dra med allt tillbaka till rummet och ringa, och sen ut igen till bussen! Det är lite annat än att va på jobbet, man hjälper dom på med kläderna och sen skickar man ut dom! Nu är det bara jag, ska ta på kläder på både mej o dom, få med allt i väskan, och sen ge sig av. Jaja, iväg kom vi iaf och jag åkte ett litet åk innan vi gick in och skulle äta lunch. Sen åkte jag till halv 4 medans barnen åkte hem med Ashley och nappade. När jag kom tillbaka slappade jag lite och sen duschade och gjorde vi oss i ordning och åkte upp till byn igen och åt pizza, barnen fick glass och lekte lite medans Ashley pratade med sin vän. Nu är ordningen återställd med yrvindarna i säng, brasan är tänd och TV:n på! Är rätt trött så ska skriva färdigt, kolla lite till och sen rätt ner i sängen :) Fjälluften tröttar ut en! Men rätt sjyst utsikt i morse ändå..
Jo men så att.. man har la det rätt bra här borta i väst :D



Vädret blev sämre och sämre, och min skiddag slutade med en hel del snöfall!


Här i gondolen



Rockiga bergen!


När jag kom tillbaka va det snack efter dom små liven hade vaknat



Haaay! Jag gillar denna bilden!
Efter 'snacket' fick dom varsin mini-cupcake, söta!




Jag frågade om han kunde göra ett crazy-face (vet inte vad grimasch heter!) och gjorde några exempel själv, och detta blev hans resultat!


Detta va allt från mej idag idag men skriver kanske igen i morron :)

Hej hopp alptopp


I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0