Lilla och Stora kusin

Nu har jag tvättat och vikt och skypat och hängt upp och skypat och slängt in en tvätt till o torktumlat och lite annat fix. Ska väl ta mej en bit o äta också kanske, det är ju ändå runt lunchtid här som Clara gärna hade velat ha! Har väntat på att min lilla familj någon gång skulle gå in på skype, kom dom...? Ne det kunde man väl ge sig attan på, mina små föräldrar satt väl fastklistrade framför TV:n i allmän ordning framför pensionärsprogrammet... ANTIKRUNDAN! Som jag har fått höra har varit idag.... Jaja, your loss! (alltså eran förlust ;) )

Clara ville gärna att jag la upp denna bilden, hon bad faktiskt om det ;) hehe


Det är min lilla söta kusin det :)

Sen hade jag ett flamssamtal med "piloten"


Det här är min lite större söta kusin!

Hej hopp, dags att bädda sängar :) Jippppiie....

I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0