Mamma-kram

Ja idag va en lite jobbig dag, längtade lite hem men vet egentligen inte riktigt varför. Det började nog med att jag skulle prata med Sofia och hon "försov" sig 2 timmar, sen skulle jag ju prata med Jossan, och även hon va försenad så jag kände mej lite bortglömd. Och att jag inte har pratat med familjen på hela veckan.. Jaja nu är det över så kan väl bara bli bättre. Kanske bara ville ha en mamma-kram, men med den underbara host-mamman jag har så hjälpte hon mej lite med det och hon gav mej en och annan kram :) Grät av mej lite och det blev sen bättre och bättre nu under kvällen. Bristen på mat under dagen och att jag va lite rastlös gjorde nog sitt. Så jag åkte och hämtade barnen, lyssnade på lite musik i bilen och rensade huvudet. Vi åkte och åt på Chick fil a och barnen lyssnade och skötte sig så det kändes bara bra. Sen stannade vi på Walmart och köpte några klubbor till barnen bara för att det va fredag, och jag kände ett visst godissug ;) Sen hem o badade lite och nattade två trötta barn, så allt bara flöt på bra!




'Mina' goa ungar :) 

Försökte för övrigt sätta på en film jag hade med hemifrån, tänkte det skulle funka som vanligt.. Nån som tror det funkade..? FEL FEL FEL! Inte då, så klart.... Så nu är det film på TV som gäller :)

Hej


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Ungarna är ju för "goa"! Tur att Ashley är en såå bra extra mamma, skönt för både dig och oss här hemma! Kram Mamsen & Papsen

2011-02-12 @ 18:24:35
Postat av: malin

nej USA har dvd "1" Europa ha andra uttag till DVD:er, men köp en bärbar dvdspelare, det gjorde jag :D as bra.

2011-02-13 @ 16:37:27
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0