Mamma Mia

Nu har vi varit och "byggt en björn", elr två faktiskt men..! Det va lite mysigt, så det kanske blir nån mer vid ett senare tillfälle. Nu ska jag bara slappa lite och kollar på Mamma Mia. En film härifrån, för ingen av mina filmer hemifrån funkar :S Men ikväll ska jag och Mila kolla på någon film på bio, så kommer jag ifrån huset lite och får lite egentid! Vilken film det blir vet vi inte än. Men uppdaterar er förmodligen efter om hur det blev :) Om jag orkar, vaknade ganska tidigt i morse för en liten morronpigg kille kom ner till mej vid lite innan 6 och behövde gå på toa och lekte med sakerna nere i källaren och gjorde frukost åt mej o allt. Han trodde förmodligen att jag va den enda hemma eftersom mamma inte va hemma när han va o la sig igår. Men jag låg kvar i sängen och han serverade så det gick bra ändå!

Hej svejs


Skriv en kommentar!
Postat av: malin

Yes, jag var au pair i Chicago (: kom hem i Oktober,

haha snällt, jag fundera på att hälsa på ett par vänner i Chicago till sommaren, får nog ta mig en tripp till Colorado, verka så jävla fiiiint :D

2011-02-13 @ 23:24:40
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0