Ooops!

Jag kom på nu också att jag glömde skriva om filmen igår! Vi kollade på Just go with it och den va väldigt bra! Går den hemma rekommenderar jag den verkligen, den va jätterolig :) Skrattade högt flera gånger och skrattade typ hela resten av filmen också!
Filmern handlar om en kille (Adam Sandler) som typ hittar lite tjejer genom att han kör med gift-tricket. Alltså att han låtsas att han är gift (han förgiftar dom inte ;) ). Sen träffar han en snygg och ung tjej som verkar jättebra och hon upptäcker senare att han "är gift" och det gillar ju inte hon då.. Så han ska då bevisa för henne att dom är i skillsmässa, och till sin hjälp tar han sin jobbarkompis på sin plastikkirurg klinik (Jennifer Anniston) och hon får vara 'frun' och hon försäger sig då om barnen som hon har, och allt blir liksom mer o mer invecklat när tjejen vill träffa dom också. Sonen är smart och säger i hennes sällskap att han ville åka till Hawaii och så blir det såklart så hela gänget åker dit, och fruns nya "låtsaskille" Dolph Lundgren (GO GO SVERIGE!) ska ju också hänga med såklart..!
Allt är bara väldigt roligt och välspelat och man sitter med ett leende på läpparna filmen igenom, så helt klart en väldigt bra film att se! Och kanske gärna på bio, för alla skrattade ihop flera gånger och det är ju kul :) Ha ha ha va kul det är!

Det va det om filmen också, nu har jag nog fått med allt!

Natti


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0