Såå skönt

Sovmorron idag och jag njuter! Älskar sovmorron :) I morron är det tidigt igen så det va skönt att man fick 'ta igen' lite idag ist. Nu skulle jag skypa med Sofia ifrån Au Pair skolan, men hon är inte där... Sofia vart är du?! Och sen blir det dejt med Jossan, lär väl bli den sista på 2 veckor nu när la familia kommer ner och är och tar upp hennes tid i två veckor! ;)
Jag hoppas att snön smälter bort nu också så vi får lite vår och värme igen. I går va det nollgradigt så då va det inte så farligt kallt, och idag ser det ut att va bra väder också så hoppas det håller i sig :)

Nu ska jag nog ta mej upp o se om jag kan börja med lite städning då, och tar med datorn så man får gärna ringa om man ser detta :)


Hej hopp


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0