Termos

Ja jag har nu införskaffat mej ett par termobrallor, herrstorlek och lite stora, men rätt billiga ändå! Rätt smidigt att dom har rea på många av 'vintergrejerna' just nu! Byxorna kostade ca 250 kr. Och så köpte jag en fleecetröja, två tröjor att ha under när jag åker, ett par solglasögon, en mascara och två pannband, för ca 200 kr! Himla bra att dollarn är så pass låg nu när jag är här ;) Det lite sämre är ju att jag får ju dessvärre mindre pengar i lön nu då också när den är låg, det minskar ju där också liksom... :) Men jag klagar inte, att ha det såhär billigt som det är ändå jämfört med svenska pengar, det är bara kanoon!
Nu ska jag ta och ta tag i saker här, göra lite svenska pannkakor tror jag! Vi har grädde över från igår så den måste ju göras åt ;)


Jag och burr-missen!


I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0