Tips..

Ja dagens tids handlar om maskara, och inte vilken maskara som helst, utan VATTENFAST MASKARA! (Jossan vet vilket program denna mening är inspirerad av ;) )
Tipset kommer av att jag av misstag köpte en vattenfast maskara nu i veckan. Min gamla började ta slut så tänkte att det är lika bra att köpa en nu innan vi åkte så har jag iaf en. Tog en Lóreal som verkade bra, den skulle ge volym och det behöver mina fjösna ögonfransar! När jag kom hem såg jag att den va vattenfast... Men tänkte att det funkar väl ändå. Idag använde jag den för första gången. SKIT.... Köp den inte! Eller den funkar kanske på vissa, men på en som behöver ha volym på sina ögonfransar så hjälpte den INTE! Den blev typ klumpig och separerade inte ögonfransarna utan klibbade typ ihop istället, inge vidare :S
Nu har jag iaf gnuggat en hel del, fått dra bort en del och gnuggat lite till för att få bort skiten! Och som sagt, jag har inga ögonfransar att skryta med så det här va väl ingen direkt booster till att få bättre kvalité på dom!

Ta vara på tipsen, dom kan va bra att ha och är dessutom mänskligt och på riktigt prövade ;)
(väldigt bra kill-inlägg kände jag, men så kan det gå! Ingen jätteskara med killar som läser tror jag. Så då va ju det problemet ur världen! Kanska kan återgälda detta nån gång genom att åka till "motor-city" hemma i CS (Colorado Springs) och ta massa kort o så.. Ta reda på lite om drevaxlar och avgasrör och andra nyttiga bilgrejer! How about that..?!)

God natt


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0