2010

Årets största händelser i bilder:

Året firades in i Uddevella























                                                                      Hälsade på Elin i Sälen

Jag och Jossan busade lite i STHLM en helg

Vi hade även kul i snön

Vi gör om köket här hemma

Alla <3-dag mystes hos Rebbecca, med Malin och Cicci

Skidåkning här hemma på åkern

Hockeycup i Linköping

Påskäggsmålande

Vi fick tre nya kompisar

Sofia gick balen och tog studenten

Elin flyttade till egen lya, och jag hjälpte till

Vi va 4 tjejer i STHLM och levde livet några dagar

Jag och Elin hade en heldag i Småland, Visingsö, Gränna, Grännaberget och Vättersnäs

Vi kollade på P!nk

Grillkväll med gänget vid sjön

Kräftätning

Jag och Felicia va och kollade på Supercross i GBG














































Vi va på dop och hemligt Bröllop

JAG fyllde 20!!!

Och jag blev 'kidnappad', och fick mej sen ett väldigt rolig överraskningskalas!

Jag och Lisa höstfotade

Jag och Elin höstfotade vid Torpa


Vi va på hemlig resa med morfar, på Volvo och Jul på Liseberg

Julbak hos Ninna

Sista på förskolan

Jul hemma

Julafton i Lutarp
                    




















                                        




Juldagen i Timmele

Nyårsstaffetten

Bastning och "snöbad" (men dock inte för mej!)

Matlagning och en jättetrevlig nyårsafton i Gällstad


Långt inlägg, men det här va mitt år 2010!


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Tycker vi kan sumera året som ett riktigt bra år! Jag kommer sakna dig!

2011-01-07 @ 14:52:17

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0