Dagen före dagen D

Jag kan inte fatta det! Redan i MORGON ska jag åka till andra sidan jorden och bygga upp mitt nya liv där. Jag kan heller inte fatta att jag ska va där i ett år, men det känns som att det kan va lite skönt. Det blir kanske inte riktigt lika jobbigt att åka då. Känns inte alls så jobbigt nu faktiskt, men mamma kommer väl få ett bryt i morron säkert och jag har ju svårt för att inte gråta annars i vanliga fall så det kan ju bli svårt i morron då!! Räcker ju att man kollar på en film, elr ser ett TV-program, och det behöver inte va så att det är jätteledsamt, jag kan gråta lyckotårar för lyckliga slut också :) Inte klokt va man kan va sentimental ;) Även om det är på låtsas liksom! Haha!

Men igår hade jag iaf en jättemysig kväll med släkt och vänner. Dom kom hit på lite goodbye-party och vi hade det lite amerikanskt och åt "handburjare"(så trodde jag det hette när jag va mindre, man äter ju det med händerna!) sen fortsatte vi på temat och åt vi New York fudge brownie. Inte nog med det, utan vi torkade oss också runt munnen elr så med dollarsedlar. Inte illa! Hade nämligen hittat servetter med 100-dollars tryck på :)

Lite släktkort, alla är dock inte med

Nu ska jag fortsätta med min 'sista minuten'-packning, den är i princip färdig men ska få med en kokbok och mina köttbulle-kryddor också! Ska hitta plats för mitt saxhölster också.....

Såhär långt har jag kommit än ;)

I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Visste att jag skulle börja "lipa" om jag inte hade skrivit brevet till dig. När jag skrev hängde tårarna, tur att jag gjorde det....

Mia, du vet väl att film är som teater, det är liksom skrevet, det är inte på riktigt! Någon har hittat på det man ska säga, de säger vart man ska gå också.

Kram på dig!

Ses i datorn

Mamma

2011-01-10 @ 17:10:55

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0