. . .

Nu har jag lunch, och har lite ont i huvudet. Dom ringde i morse vid 6 och väckte oss så då va det ju bara att hoppa upp o starta dagen. Sov jättegott från kl 10, och hade kunnat sova mkt längre! Det blir nog tidigt ikväll, efter att vi har varit på rundtur i NYC :) Idag har jag också träffat svenskarna. Alla utom 1, elr 2 egentligen, en av tjejerna som jag har pratat med kommer idag, och så är det en kille också som jag inte har pratat med. Men dom jag har träffat är trevliga iaf! Vi har varit hela förmiddagen i våran class, och kommer fortsätta till kl 17, sen bär det av mot Manhattan! Det är 207 au pairer med 23 olika nationaliteter så det är lite roligt! Olika folk och språk överallt, mest från Brasilien!

Nu ska jag ta och power-napa lite så jag orkar med resten av dagen :)

Hej hopp


Skriv en kommentar!
Postat av: Elin

Hur är Amerikalandet?

2011-01-11 @ 20:03:25
URL: http://elinds.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allt låter toppen, Mia! Kämpa på, det kommer att gå super! Känns bra att du inte har glömt av oss här hemma.. ;) Ha nu en underbart rolig dag i New York! Jag är otroligt avundsjuk på dig, så du kan väl tänka lite på mig när du åker förbi Times Square och allt annat..? Ta hand om dig, tänker på dig! Många kramar!

2011-01-12 @ 10:40:06
Postat av: Stina

Hehe, var lite för snabb där.. Ovanstående inlägg skrevs av ingen mindre än... Trumvirvel.. STINA!

2011-01-12 @ 10:41:14

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0