Finns det svensk TV i Colorado?

Det verkar inte så, det enda jag har kunnat titta på är Svenska Hollywoodfruar på tv3. Men jag vill ju se dom 'vanliga' programmen på t.ex. TV4 och SVT. SVT går att få upp och jag kunde sätta igång Hipp Hipp, men det laddar om hela tiden så det går inte kolla på heller! Hmmm.. hur ska man gå till väga?! Är inte så datateknisk när det kommer till sånt här! Och det är alltså datorn jag försöker kolla på :)
Tacksam om någon som kan nåt om det här skulle vilja skriva en liten kommentar!

Nu ska jag gå och duscha och sen får vi se vad dagen bjuder på, det blir nog Skype och Walmart! Och lite schemaläggning och snack med mamman.

Tack o hej


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0