Finns det svenska köttbullar i USA?

Jaha då! Man får göra dom själv, men ååhh va goda dom blir :D
Jag skulle ha gjort semlor också och haft min svenska afton, men tiden räckte inte till det så det blev 'bara' köttbullar, potatis och gräddsås. Lingon fanns det inga... Tyvärr! :(
Och jag körde alldeles själv till affären, både jag och bilen kom helskinnade hem igen :) Jodå men det känns bra det här! Vi va på banken också så ett nytt, amerikanskt bankkort kommer snart att dimpa ner i brevlådan! Tänk vad man hinner med på två veckor! Kan inte fatta att det bara är två veckor, samtidigt som man tänker att det redan är två veckor! Snart kommer det va en månad jag har varit här, en månad av 12 :) GALET!


Yummiie!!


Och lite torsdagskvälls-lek efter köttbullarna!






God afton/God morgon kära lilla skara av läsare, i morron hoppas jag på telefon!

Ha det!

I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Linnea

Vad bra att du lagade lite "redig" svensk husmanskost åt dem! Köttbullar, potatis och brunsås är ju bara såå gott! Du verkar ha det toppen! Kul att höra. Fortsätt njut och ta hand om dig! Kram

2011-01-28 @ 13:41:13
Postat av: Anonym

Kan känna köttbullelukten, mmmmm :) Så imorgon blir det potäter och köttbullar även i Sverige! Kram Mamma

2011-01-28 @ 22:22:18
Postat av: psn code generator

Its like you read my mind! You appear to grasp so much about this, such as
you wrote the guide in it or something. I believe that
you can do with some percent to drive the message house a bit, however instead of that, this is fantastic blog.
An excellent read. I'll certainly be back.


Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0