Heltäckringsmatta

Ännu ett intryck av amerika är att det är poppis med heltäckringsmatta! Nu har jag ju inte sett jättemånga ställen, men det fanns på hotellet och det är det i halva huset här. Och det är faktiskt mysigt! De som är här är liksom lite tjocka och lurviga, så bättre än den fula vi har hemma i hallen. Färgen och att den är så sträv..!
Just nu är jag själv hemma och sitter och tittar på Ugly Betty och dricker varm choklad från goodie-korgen jag fick! Och i den stora sköna muggen från Starbucks, också från korgen. Idag blev det mint-choklad, och den är faktiskt väldigt god!

Här sitter jag

'Vardagsrum'

Köket

Hallen från köket

Hallen ifrån ytterdörren

Där uppe har Ashley och barnen sina rum, och tvättrummet.
Och här nere bor jag!

Och ja, det är en träningscykel och lite andra träningsgrejer, om det är nån som är uppmärksam! Tänkte jag kunde använda dom grejerna där nere lite också kanske :)

I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Du kan nog ana... hehe

Det vore coolt om hjorten ovanför din ingång kunde spruta eld ur ögonen!

2011-01-17 @ 10:27:35

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0