I'm in Colorado baby

Jepp, nu är jag här. Resan gick bra, både den till Washington DC och den hit till Colorado Springs. Ashley och Britton kom och mötte mej och hade gjort två skyltar där det stod Välkommen Mia! Vi åkte hem och Britton skulle ha en liten rundvandring i huset och visade sitt rum o så, men sen skulle han ju sova. Jag packade upp allt igår och gjorde mej lite hemmastadd (?!) och sen sov jag i min stora säng! Bilder kommer på huset och mitt rum o så. Idag vaknade jag rätt så tidigt och gick upp och kollade lite när Ashley körde barnen till skolan. Mitt internet funkade inte och jag va väl fortfarande rätt trött så jag fick ett litet meltdown när hon kom hem igen. Innan har man liksom haft saker att göra och tänka på hela tiden, men nu va jag liksom här och helt ensam i huset. Och inte internet som funkade så man kunde få någon kontakt med omvärlden! Men vi fick igång det, och det va väl tur det :)
Jag är fortfarande trött, och det är väl jetlaget och tidsskillnaden som spökar, inte så konstigt kanske. Men vi skulle köra igång lugnt iaf, så det är ju bra att man kan komma in i det. Ska nog åka och handla lite sen och kanske äta ute!

Pussohej


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0