Introduction x2

Jaha, hoppas dagen hemma har varit bra. Det har min varit iaf! Jag va ju på Gymboree på förmiddagen, barngympa, och sen åt vi ute och åkte hem och nappade barnen. Nu på eftermiddagen så har vi pratat med telefonbolaget igen, och det gav inte mkt nu heller! Elr lite, men det gjorde liksom ingen nytta egentligen. Vi ska dit på fredag iaf så hoppas vi kan fixa i ordninga allting så jag kan få mitt amerikanska telefonnummer o allt! Sen åkte vi iaf till barnens "kyrkans barntimmar" och jag och Ashley åkte till Cosco. En stor affär där dom säljer typ storpack av allt och har diverse olika grejer. Så en introduktion där, och den andra va i morse när jag för första gången va på Sam's. Typ samma sorts affär, fast dom hade typ lite olika märken o så! Men på Cosco köpte jag iaf en träningsdress, rakhyvlar till mina ogräs-ben, tuggummin och lite Toblerone :) Göttit! Och där såg jag ännu ett svenskt fenomen, Stieg Larsson! Dom sålde både boken och filmen av den sista delen av triologin! Coolt liksom :)


Min nya träningsdress

Och när vi kom hem ifrån gympan så hämtade vi posten, och där låg min "identitet", mitt Social Security number!
Nu är jag alltså någon här i amerikatt! Grattis till mej själv :D


Jiha! Inte för att det kommer göra så mkt, men man måste ha det till en del grejer tror jag.

Nu måste jag sova för i morron är det tidigt jobb som gäller... Usch!
Men jag ska också fixa lite grejer i morron, jag ska ha min svenska afton tror jag, och jag har inte riktigt bestämt vad det ska bli för nåt..! Köttbullar, sås o potatis kanske? Och sen tänkte jag kanske fixa lite semlor...?
GE MIG FÖRSLAG PÅ TYPISKT SVENSKT, TACK!!

Hej o hå, här jobbas det på!

I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0