Kattvakt

Inte ett särskillt betungande jobb det där med att va kattvakt! Är hemma hos Malin i hennes lägenhet i Borås och underhåller mej och Assar med lite 'pappersarbete'. Jag skriver på mitt arbete och han leker med mina papper och julgranen bland annat. Medans jag försöker komma på några svenska traditioner man kan skriva om. Det som är typiskt svenskt måste väl vara Midsommar, Vasaloppet och Kräftskivor..? Sen ska jag ju skriva lite om hur vi firar jul o påsk o så också, men det har dom ju over there också. Och eftersom att Malins Word på datorn var 'för gammalt' så får det bli handskrivet tills jag kommer hem och kan skriva det på datorn. Men det går lika bra! Det går ju iaf fortare när man vet vad man ska skriva än om när man ska hitta all fakta o översätta allt innan.


Söt-nöt

Skön ställning att sova i..?!





Såhär sitter/ligger vi just nu. Jag har liksom ena benet under det andra, och han ligger typ inklämd där emellan! Det kan inte va den allra skönaste positionen den heller men han sover så sött så ingen idé att störa :D

Back to business

I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0