Ledig

Lördag, sovmorgon! SKÖNT! Jag vaknade halv 8 första gången idag men somnade om, och sen vaknar man lite då och då och vänder på sig och somnar om en liten stund. En liten faktor till det kan ju va att det är två små filurer som springer omkring på övervåningen, och golvet är inte jätte-ljuddämpat :) Men jag klagar inte, det är skönt att bara ha en dag då inte klockan behöver ställas.
Nu har jag lekt lite med telefonen, och skickat ett fint mail till Ninna..

Är det såhär man kommer se ut efter ett år här i staterna..?! :D

Jag ser hemsk ut, men bjuder på den! Är det ett leende jag ser på era läppar...?! Tror det ;)
Jag tycker iaf jag är rätt söt!! Påminner lite om en hamster... Och dom är ju söta!

Nu ska jag gå upp till familjen och se vad dom pysslar med, kanske nåt roligt! Och så ska jag ta en promenad i mina nya kläder innan jag ska iväg ikväll ockå.

Hej svejs i lingonberry skogen


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0