Off we go

Och till parken vi traskade! Inte så långt härifrån ligger en liten park som man kan gå till, så vi tog värsta vagnen och drog iväg, jag och barnen! Caroline i vagnen åkte som värsta prinsessan, med tak o allt!
Lekte en stund och sen blev tjejen påkörd av ett annat barn i full gallopp, så det blev lite ledsamt och vi gick hem igen..! Då tog jag tag i matlagningen... Satte på ugnen, hällde upp färdigkryddade pommes på en plåt, värmte till lite frusna fishsticks i micron och fyllde sen på plåten med dom också...! Och skjuts in i ugnen, sen färdigt :) Inte allt för svårt här inte! Men i morron tror jag att jag tänkte avancera lite och köra på pannkakor, svenska + inte redan färdiga :D Men vi får se, dom har Gymboree i morron, vilket är ungefär som barngympa, så det blir kanske att äta nåt lätt ute. Det va förövrigt i Gymboree-lokalen som födelsedagskalaset va i helgen..!






Där i bakgrunden är vagnen!



Nu ska jag snart ta o slänga tvätten som är i maskinen, in i torktumlaren och sen göra lite fruktsallad till dom små liven, Mia all in :D

Hej hopp, bergstopp!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0