Pikes Peak

Ja det blev ingen affär, vi åkte på en liten rundtur i Colorado Springs. Kollade lite i stan och så åkte vi till ett ställe där man hade utsikt över Pikes Peak, den högsta punkten av Klippiga Bergen här. Vet inte om det är den högsta av alla, men den är tydligen lite känd iaf här i US&A. Det är iaf väldigt fint med bergen som breder ut sig till vänster och idag har det också varit som vår, det t.o.m luktade lite vår när vi kom ut :) Det har varit 50 grader Farenheit, och det är ungefär 10 plusgrader så lite skillnad här!
Nu väntar jag på att min lilla familj ska logga in på skype så jag kan prata med dom, och så ska vi äta lunch.

Här bor jag

Och här är min garderob som jag skulle visa!

Här är från våran lilla tripp idag

Den höga toppen där är Pikes Peak





Det får vara bra för nu, blir nog ett inlägg ikväll också!

I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Hej Mia

Det verkar som du kommer att få det bra, och det känns skönt. Familjen "over there" kan skatta sig lycklig som fått en så gullig tjej till sina barn!! Kul att följa dig på din blogg. Kramar från Eva-Lill

2011-01-15 @ 22:01:19

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0