Wiihooo

Det är fortfarande nåt krångel med headern tydligen.. Inte på min dator, men på mammas hemma och pappas på jobbet. Nu har jag ändrat lite till så hoppas man iaf kan läsa vad det står. Ska få hjälp från min fina klasskompis Martina hemifrån, SKÖNT!
Nu har jag skypat med familjen hemma, och Ninna. Familjen Sandgren va också och hälsade på så det va ju en överraskning, fick prata med lite smålänningar också ;)
I morse hade vi lite presentöppning, så idag såg Caroline köket och alla andra presenter. Det va väldigt poppis, för båda två! Sist öppnade hon min present och den gillade hon också :)


Kollar in köket


Öppna mer paket


Här va mitt paket

Ett par fjärilsvingar!

Det går att laga mat med dom på också :)


Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mej prinsess-fin till kalaset!

Ha en fortsatt bra lördag och helg :)


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Martina

maila mig bilder och text som du vill ha i headern så fixar jag i ps :) Mailar tillbaka dig för godkänande och sen får du lita på mig och låna ut dit lösenord, så fixar jag allt :)



[email protected]

2011-01-23 @ 11:30:28
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu kan vi läsa allt du har skrivit! <3

Kram Mamma

2011-01-23 @ 16:52:39

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0