Enkla torsdag

Åter en lugn dag med tvättande, städande och lite skypande o så. En typisk torsdag! Sen åkte vi o hämtade kidsen och åkte till en restaurang o åt kvällsmat, mätt som en jäkla plätt! Slog tillomed till på dessert dagen till ära och det blev Tiramisú och Creme Brulee som vi delade på! Liiiite mkt kaffesmak på Tiramisún för min smak, men ändå god, och Bruleen va det nog första gången jag har smakat på tror jag och den va också väldigt smarrig. Sen hem och bada två trötta kids och gick en sväng till brevlådan och kände på den sköna kvällsluften, lite lagom när det är en sådär 25 grader varmt halv 9 på kvällen också! Här håller nu värmen i sig för varje dag, även om det inte är strålande sol och klarblå himmel hela tiden. Så det blir bra med sommarkläder när ni kommer, mamma!
Annars blir det nog lite skvallertidningsläsning och dagboksskrivande resterande lilla stund av min vakna tid för dagen :) Laddar för typ 2 timmars jobb i morron och sen är man ledig för den här veckan, GÖTT!!

Saknar er <3




I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0