New York 4

Nu kommer uppföljningen av NY-resan, dag 4 is served!

På väg neråt på Manhattan, en liten puppy-affär där denna gullevalpen va :)

Finns även en och annan Camaro som vi har sett här lite överallt, SNYGGGGG!

Gick till Sockerbit, en godisaffär med svenskt lösgodis på södra delen av ön. Köpte...


GODIS, såklart! Och....

En Kånken-rygga, har kollat på det innan och slog till nu, när jag ändå är i USA ;) Men nöjd med mitt köp!

Efter att ha gått hela dagarna i 4 dagar gjorde vi en "Lisa-specialare" och tappade upp lite kallt vatten i badkaret och satte oss o stoppa fötterna i det, det va skönt! Skönt att svalka av sig lite också då det va så himla varmt och fuktigt i luften den dagen. 40+ i luften och med så hög luftfuktighet så man va svettig/fuktig efter 4 sekunder ute, nästan..!

Efter lite vila på hotellet gick vi ut för lite kvällsvandring upp mot Times Square
Bank of America

Empire State Building


Kul jobb, antingen putsade dom fönster elr så rengjorde/målade dom väggen, en torsdag kväll runt 9. Lite lagom sådär elr?!


Time Square @ night

Vi såg Svampbob 4kant


Blev inte så många bilder denna dag, va ingen riktig sightsingdag utan vi slappade lite och bara vandrade runt och tittade på lite smått o gott vi passerade. Jag mamma och Lisa åt Chipotle även denna kväll så jag somnade väldigt mätt och belåten för att morronen efter gå upp tidigt och åka till flygplatsen.


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0