Secret mission

Åkte upp till Denver idag och hängde med lite svenska brudar och gjorde lite shopping. Vilket inte är så bra för mej....! Ekonomin är ok, men kunde varit bättre om man säger så! Men jag hittade en fin byxdress, ett par shorts, halsband som passar till mina gula skor och sen en tisha. Sen åkte vi hem till Caroline och jag fixade lite med mat medans dom andra fixade sig för utekväll. Blev tre klippningar också då jag hade med mej saxen på beställning! Sånt klipp-begär jag har haft efter att knappt ha klippt nåt alls på 6 månader! Men klippar-takterna sitter fortfarande i även om det tog liite längre tid tror jag :) Men blev med bra resultat idag iaf, hoppas brudarna tycker det också! Sen grillade vi och åt gott o så.




Dags för hemligt uppdrag! Får se när jag berättar vad det är som är hemligt!



I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0