24 juni-En kväll i juni

Sandra gästbloggar genom mej ifrån VA! Hon fick äran idag att välja dagens låt, och här kommer den!
Vi båda kom fram till att Lasse är en stor favorit och att Allsång på Skansen va favoritprogrammet i lite ynge år, och man kan ju inte annat än att gilla denna kramgoa lilla gubbe :)

Lasse Berghagen-En kväll i juni


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Det var ett bra val av sommarlåt :) Denna sommar byter det allsångsledare till..... Måns Zelmerlöv! (vet inte om det är rättstavat?) Kram M

2011-06-25 @ 07:34:20
Postat av: Sandra

Riktigt bra gästinlägg från mig tycker jag! :) haha. tror bestämt att jag ska ta och lyssna på min låt också, ja det ska jag. KRAM PÅ DIG

2011-06-26 @ 01:10:29
URL: http://sandrablom.bloggplatsen.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0