5 månader i U, S and A

Och ibland har det gått fort som attan och ibland vill man bara att tiden ska ticka på fortare. Det känns som det har gått fort när man tänker tillbaka ändå, man minns ju än precis hur det kändes dagarna i New Jersey och jag kommer PRECIS ihåg hur jag kände när jag såg min värdmamma och ett av barnen på flygplatsen för första gången! Den känslan och synen har etsat sig fast nånstans inne i skallen och där lär den nog stanna för evigt ihågkommande :) Och tydligen är ju precis 5 månader 151 dagar också för den som inte visste det, typ jag! Allmänt bra att veta liksom..
Lika lugn dag idag, lite film på förmiddagen och sen skype på eftermiddagen. Visade Britton Jonatans video från crossbanan och han ville se den igen när den va slut! Jag tror Jonatan kommer bli hans idol sen när familjen har varit här för han kommer ha "10 frågor" med honom om crossar och 4-hjulingar och annat skoj :)
Ewa, eftersom jag vet att du läser, han fick se några video:r (?) med Hannes också när han körde, det tyckte han va fräckt! Att en sån "liten" kille körde.
Och ikväll har vi ätit Gambas, rättså typiskt här tydligen och det va en gryta med lite olika smått och gott i. Det va lite grönsaker och räkor och halva krabbor typ och sausage, och ja lite olika sådär. Och själva 'Gambas' kan vara vad som helst egentligen sa dom, det är alltid en gryta med sås och så men det kan va olika innehåll. Det kan va en gryta med olika grönsaker man har hemma elr olika sorters kött och kyckling. Ja, sås-världens motsvarighet till pyttipanna typ! Men det va gott iaf :)


Nu ska jag plugga på så jag kan lägga in ett filmklipp på bloggen så man inte ska behöva följa länken och gå in på ännu en sida för att se mina dagens låtar, får väl se hur det går snart!



I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0