Hajar som hajar

Inget speciellt har hänt idag heller. Varit vid poolen och ringde till morfar som fyllde år, honom och mormor pratar man inte med så ofta! Sen lunchade jag och pratade med pappa och bror. Dom avlöstes med Sara och sen Ninna, samtidigt som jag chattade lite med Elin och Sofia..! Så nu har jag fått prata av mej lite och har inte riktigt lika mycket tankar på gång :) När dom vaknade åkte vi till en riktig man-affär. Trodde det skulle va fiskar o så, jag hängde bara med för att komma ut lite, men det va ju inte det roligaste jag har gjort! Bara massa fiske och jaktgrejer, i hela butiken.. Jaja, nu har jag varit där iaf.
Utanför hänger en stor haj, en STOR haj!




Lite svårt att visa med bilderna hur stor den är, men ja den är väl typ 3-4 meter lång elr nåt!


Haj haj  (!!)



I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0