Hus-skak

Blev en heldag i solen idag också, elr i poolen rättare sagt. Ner dit några timmar på förmiddagen och sen upp och göda och lägga barnen och sen äta lite själv och prata med la familia nere i Varberg helgen till ära. Elr dom som är hemma och inte är ute i världen och far! Sen åkte vi till affären och vandrade runt lite. Och sen hem igen och på med bakinin och massa solkräm på axlarna och hoppa i plurret igen! Sen va det uppdukat för en god kvällsmat med egenfiskad fisk och färska räkor och krabbor och grejer, smarrigt! Sen en väldigt god och (o)nyttig kaka efteråt. Mätt som en plätt är man nu!


Lite färg har man allt lyckats få!

När jag gick upp för att duscha innan maten så kom det lite moln på himmlen, och när jag va färdig och kollade ut genom fönstret så öste regnet ner och det hade börjat blixtra och åska lite. Ännu lite senare fortsatte regnet att ösa ner och blixtrarna avlöste varandra en gång var 30e sekund och det va smällar som va så höga så huset skakade! Försökte förgäves få någon bild på blixtrarna, om jag siktade kameran åt ett håll blixtrade det på andra hållet, och flyttade jag kameran dit så flyttade blinket igen! Men nu var det ordentliga blixtrar som höll sig i kanske 2-3 sekunder och inte bara flammade till och så va det färdigt. Häftigt :)

Grattis bästa lillebror till dina insats i ditt första SM!! Bra jobbat, storasyster är STOLT över dej <3 Och lite tråkigt att man missade det, men nästa år så kommer jag heja högst, bäst och vackrast av alla! ;)

Hej hopp, plopp är gott


I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0