Paul Walker

Han har jag sett idag!! Fräckt va?! Han körde själva startbilen för racet idag så man såg ju inte så mkt, men om man zoomar på bilderna så kan man se att det är han! Haha
Loppet va roligt att ha sett, och jag har ju inte sett ett billopp som det innan så det va ju också kul och nytt. Men långa stunder va det väntan när det hände nåt, och va man inte nära nån med en radio visste man ju inget va som hade hänt, men det är sånt man inte vet när man åker dit första gången! Men med massa snabba fordon, sjukt mycket solsken, ett nytt tidsrekord upp till toppen och trevligt sällskap så, så är en kort förklaring en väldigt bra dag! Är så otroligt trött så det blir bara ett kort inlägg!


Ser ni honom där inne?!



Samma bil här under, en kurva och bara några sekunder senare :S







När vi kände oss redo att gå så va det "bara" lite motorcyklar kvar, och fick ju lyckorus igen bara av att höra det underbara ljudet! Sen åkte vi hem, några kilo tyngre av allt damm man hade ÖVERALLT som yrde runt där, och ett ansikte som nu hade intagit en lätt tomat-röd färg av både sol och värme! Men roligt va det, och för att avsluta lite fint ska jag även visa hur det kan se ut när man har några chokladbitar i väskan hela dagen, i 35 graders värme...

Inte fullt så släta som dom va när jag la ner dom i väskan! ;)


God natt katt och god morron "florron"



I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0