Rollercoaster

Livet går verkligen upp och ner, och idag har det varit båda! Skypade en del på förmiddagen och sen började jag kolla på en film och pratade lite med Maria i Vegas. Sen skulle vi iväg o äta och barnen va hur gulliga som helst :)
Och nu på kvällen har jag pratat med min värdmamma, så det känns rätt bra nu! Kämpar på ett tag till och hoppas på det bästa ;) Haha
Och så sitter jag här i min säng och är lite irriterad på syrsan som sitter utanför fönstret och tycker han gör fina ljud.. Kanske kan va mysigt att höra syrsor på kvällarna för att känna att det är sommar, men inte när dom sitter precis utanför fönstret där man sover! :S Tur man inte har svårt för att sova ändå!

Ska nog ta o kolla på nåt TV-program innan jag slocknar och laddar för en ny vecka i Amerikatt!




I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0