Schokeladee

Chokladprovning på agendan idag tydligen, tackar man ju inte nej till ;) Bara det att det enbart finns en sorts choklad att provsmaka, men bättre än inget.

Marabou mjölkchoklad - Caribbean
med smak av banan och kokos

Ja vad ska man säga (har ju aldrig gjort detta innan!)..? Den va god, chokladälskare som man är så går nästan all sorts choklad ner, men Marabou är såklart bäst! Liksom smälter i munnen! Men åter till Caribbean, lagom mix av banan och kokos i chokladen. Ibland smakar det lite samma, men det gör inget. Man känner ändå mycket choklad, vilket jag gillar. Jag vet inte vad det är för sorts "banan" i chokladen, men den smakar lite fejk ;) Förstår ju att det inte kan va riktig banan i kanske, men ja...! Hehe, tur iaf att det inte smakar "tandläkar-banan-kräm-fejkbanan"! Då hade den legat på minus, för banankräm hos tandläkaren kan va nåt av de äckligaste man kan någonsin kan smaka på! Men denna banan smakar som sagt helt ok så det går ju bra! Både kokos och choklad, och banan och choklad tycker jag ju går väldigt bra ihop så det är en bra mix ändå. Skulle kanske kunnat tänka mej att mango och banan elr nåt skulle kunna va gott ihop också, för att få det lite syrligt också. Men det är ju bara vad jag tycker och kanske egentligen inte har med denna recensionen att göra ;)
Men Marabou Caribbean får nog 3,5 av 5 chokladkakor i betyg. Inte den godaste chokladkakan av alla jag har smakat, men helt klart godkänd!



Nöjd Sara?!


Skriv en kommentar!
Postat av: Sara

Wow, det var en väldigt fin och gedigen recension och jag ger den 5 miljoner plus.



ps. Jag tycker faktiskt om banankrämen hos tandläkaren!

2011-06-30 @ 20:32:35

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0