Skajp

Det är en fantastiskt fantastisk uppfinning det där med skype! Att det funkar så bra som det gör, över hela världen och ibland med högst bara några sekunders fördröjning liksom :) Det har nog varit min räddning här tror jag, annars hade jag nog inte blivit så långvarig.
Har nu 3-skypat med 2 fina tjejor från Schweeden som också är bosatta här i Amerikatt. Den ena "emigrerar" dock tillbaka till Sverige nästa vecka och man är ju aningens avundsjuk! Riktigt trevligt iaf att prata lite svenska såhär på kvällskvisten, nu när min kära Florida-vän har flytt fältet över sommaren.
Lugn dag för övrigt med tvätt och skype i det stora hela. Och så toppar vi med lite matlagning också, pasta och hederlig ta-vad-du-har-hemma-pastasås :) Mycket gott, och speciellt med egengjord äppelpaj efter också!

God natt alla glada (god morgon kan man ju också säga)




I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0