Sköna böna

GRATTIS TILL SNYGGASTE BRUDEN I GAÄLLSTAD!!!
JOSEFINE
, dej är det omöjligt att ha tråkigt med, iaf om man heter Mia! Humårr'n är alltid på topp och det slår aldrig fel! Du har varit en stöttepelare här i katt-landet och jag är så glad att jag har en bra vän som du :) Vi har ju hunnit med en del i våra dagar, bara ljusglimtar enligt mina ögon! Man kan ju för att nämna några bara säga, photoshoots både i snö och vid klippor, resa till kungliga hufvudstaden med hela svenska fotbollslaget och lite paprikadip, annan resa till ofrån Sälen i förorenat fordon, allmänt pingisspelande på nyboholm med VBG-bor, och den tillhörande tandkräms-kuppen! Och sen alla otaliga filmer vi diggar ihop, våra fina timmar jobbandes ihop och ALLA andra gånger vi kilar stadigt tillsammans! Jag är så glad att jag har dej Josefine :)



















Snyggbilden får avsluta detta lilla inlägg, snygg som få!

Hoppas din dag har varit underbar i bra vänner sällskap, med en o annan paket såklart!
PK Salzitcha


Skriv en kommentar!
Postat av: Lotta Östergren

Hej hej vad trevlig dina poster verkar vara. kommer med all säkerhet läsa din blogg lite mer. =) Hoppas du har en kul vardag :)

2011-06-29 @ 17:12:16
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0