Taggad

Så underbart med detta vädret! Det är mer stabilt nu och håller sig på en 30 grader och är soligt! Jobbade några timmar på förmiddag medan A va o gjorde lite ärenden, men det va rätt soft då vi gick till parken och kidsen lekte av sig lite. Vi körde lite "ta" också och det är ju fasen jobbigt ;) Spec när det då som sagt är runt 30 grader också! Sen gick vi tillbaka och åt lite lunch och jag skypade sen med mamma o pappa, Kajsa och Ninna, vilket alltid förgyller min tillvaro :) Sen blev det lite klädombyte och vi stack iväg till några vänner till familjen och åt middag, smarrigt och jag är mätt som en plätt!

Nu är jag nyduschad och ordentligt taggad inför morrondagen då jag ska på motrotävling uppe i bergen!! Ska bli sjukt fräckt och roligt och hoppas på massa snyggingar ;)

God morron där hemma!




I'l see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Vi försöker kolla på detta evenemang men de är mycket "prat och lite verkstad"! Vi ser inget av motorfordonen. Hoppas att du ser bätter på plats? En av oss är väldigt sugen på att vara där på riktigt.... det är inte jag! Kram Mamma

2011-06-26 @ 23:01:34

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0