Vattenscooter

Jag säger bara, DET VA SUPERHÄRLIGT OCH ROLIGT!! Susa fram över ett turkost vatten superfort (det gick inte så fort som det kändes...! Men ändå!) med vinden genom håret och bara känna lycka, det är grejer det! Det va full fart nästan hela tiden, förutom några minuter när min lille man fick provåka också, fast han ville köra fort också så det gick undan då också :) Så Pappa, när jag kommer hem fixar du väl en sån så vi kan köra den ute på nån av sjöarna nära oss? :) Kan ju dock va risk att vi kommer behöva mer än en med tanke på att avunsjuka uppstod innan när lillebror såg en bild på mej och min lilla ride! Men Can-am har säkert nån bra vi kan slå till på..?! Såg för övrigt en reklam för Can-am förra veckan här. Bara en parentes sådär..!





Härligt kan jag säga! Man kan ha det sämre.


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Ser ju superhärligt ut! Ha en bra "hem" resa. /M

2011-06-14 @ 14:40:23

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0