Mustang GT i rosa

Ingen särskillt extra spännande dag.. Vi ska iväg till Boulder i morron, en stad lite norr om Denver, och A ska träffa en kompis och hennes och 'våra' barn ska leka ihop. Så därför blir det ingen Gymboree i morron, så den körde vi idag. Sen när barnen skulle sova pratade jag med mamma o pappa, och lite senare med Malin. Trevligt att prata med henne, lite för sällan enligt mej bara :) Sen lekte vi och sen dinner och lite bad och diverse nattnings aktiviteter. Sen kollade jag på One born every minute, En unge i minuten fast på enegska! Och efter va ett program om fyrlingar, elr om en fyrling-syskon-skara. Lite roligt, och dom såg nästan precis likadana ut :)




Asså hur cool är inte denna bilen då?! Och hur bra skulle inte jag passa i den?! ;) Det är grannens söta och fräcka Mustang GT. Smått avis, men hon sa att jag inte fick låna den.. Hon sa nåt om att jag va för stor. Vet inte, lyssnade inte så noga. Ville nog inte höra ;) C va nöjd me datt åka med iaf!

Nu ska jag fortsätta att bonn-chatta med Jossan!


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Du skulle verkligen passa i denna "lilla" kärra... om den vore lite större:-) Mamma

2011-03-23 @ 18:48:27

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0