Gäsp

Det blev visst en ganska sen kväll! Inte för att vi gjorde så mkt, men ändå! Va ju först på au pair träffen, där vi va 4 pers först, efter en stund när det nästan började va slut så kom 3 till som inte hittade!  Jag gjorde en mosaikplatta, dyrt men lite roligt :) Sen hörde jag med Ana, en annan au pair om hon hade slutat jobba så vi bestämde att mötas på en bio. Så vi möttes där, och kollade på bio för ca 10 kr! Inte illa pinkat :P Vi kollade på The Fighter och den va bra. Inte den bästa jag har sett, men bra liksom! Killen som va med va ju rätt vältränad och hunkig också, så jag överlevde helt klart :D Plus hans mörka bruna ögon!

Nu ska jag sova så jag orkar med class i morron och St. Patrick's day-parad! Blir nog spännande.

Hej svejs


Skriv en kommentar!
Postat av: cheap ralph lauren hoodies

It appears for the first time on a European map with the Fra Mauro map
in 1457, although it appears much earlier on Chinese and Korean maps such as the Kangnido.
Following the accounts of Marco Polo, Cipangu was thought to
be fabulously rich in silver and gold, which in Medieval times was largely correct, owing to the volcanism of the islands and the possibility to access precious ores without resorting to
(unavailable) deep mining technologies.. At age
13, she entered her first race and came out last. She entered the second race and third and fourth, she
kept coming out last until one day, she came out first..
cheap ralph lauren hoodies
ralph lauren uk sale cheap ralph lauren uk ralph lauren polo
cheap ralph lauren uk


Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0