Halli hallå

Nä men om man skulle ta och ta en promenad i det fina vädret.. Inte så att man längtar hem precis när termometern står nånstans mellan 15-20 PLUSGRADER och det står en starkt lysande sol mitt uppe på en klarblå himmel. Jag har det bra.



(För den som har riktigt bra ögon ser att jag har fått med det passerande flyget på båda bilderna!)

Hej!


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Hej Mia! Ja du har det gott och skönt ser jag!!

Här har det varit -4 omkring och rätt kallt så idag har det inte smält som det gjorde igår! Då solen var framme som fått snön droppa en del :)



Förresten, det var ett gulligt brev från dig som förskolan fått! :):)



Kramar och jag har fortfarande inte klippt mig, "snaggen" kommer sakta smygande fram... haha!

2011-03-03 @ 20:30:31
Postat av: Jessica

Det var jag som skrev det förra inlägget!! / Jessica

2011-03-03 @ 20:31:04
URL: http://ahlinder.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag blir avundsjuk på värmen som är hos dig! Igår fick vi nog lite vårkänslor också men idag ganska grått... Kan bara bli bättre! Kram Mamsen

2011-03-03 @ 22:03:48

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0