i have a dream

Ja det talet ska jag nu läsa igenom, och sen göra min egen variant av det. Skriva ett tal om mina drömmar i framtiden. Vad kan det va? Ska försöka komma på nåt lite kortfattat så jag kan skriva ett på engelska sen.
-Jag ska göra färdigt mitt år här, och sen ha semester i Californien innan jag åker hem!
-Jag ska bo hemma några månader och jobba på förskolan och öppna upp i källaren igen.
-Beroende på hur och när jag hittar en lägenhet ska jag flytta till Jönköping elr Huskvarna och därmed bli en snål smålänning, som jag redan är 50 % ;)
-Jag vill ut och resa mera, Australien, Nya Zeeland, Kina och Thailand typ. Helst med Jossan också då som vi har bestämt!
-Jag ska jobba som frisör, antingen börja som anställd i en salong elr flytta min lilla verksamhet till ny lokal. Jag vill iaf förr elr senare ha mitt eget.
-Jag ska skaffa man, barn, hus och bil. Kanske hund? Och vill ha en hängmatta att gunga i på sommaren också, har jag kommit på! Vet dock inte om jag behöver skriva med det i mitt tal...!

Sen vill jag se mina barn växa upp, få barnbarn och flytta till nåt lite mindre och pengarna som blir över ska jag resa upp :) Kanske komma hit och sen mina små värdbarn vuxna med sina familjer! Och så har jag som motto att bli en glad gammal tant, sån som alltid är glad och gosig och som alltid har en skål med godis redo för sina gäster! Är det nåt av detta som låter rimligt, jag har inte jättehöga krav så nåt måste väl kunna uppfyllas!?

Jaja, nu är det hög tid att fatta pennan! Hörs sen :)


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0