Jag glömde

Fick ännu en snilleblixt för en liten stund sen; jag har ju ett brev att öppna från familjen Dahl uppe på Soläng! Det skulle ha öppnats den 10 mars, men bättre sent än aldrig. Så nu sitter jag här ute på baksidan och har läst det första av mina 4 brev som jag fick med mej hit till staterna :) Och man tackar, alltid sådär lite trevligt med något svenskt i vardagen här! Dock tror jag inte riktigt på det där med att våren börjar komma hos er, inte riktigt än vad jag förstår! Och det jag ser utanför mitt fönster... Det är våra grannhus och så ser jag även lite av slätten åt andra hållet.. Inga kossor elr traktorer som hemma, men det kan kanske komma :) Och JA, det finns även vykort här, tro det elr ej! Kanske tar o skickar ett en dag.




Och här är en del av utsikten, vet knappt om det syns något men det får duga! Mobilkameran är inte den bästa.

Var även igår kväll och bowlade, även denna gång vinst! Så jag är ledsen mamma, det är nog inte bara nybörjartur! Kanske lite, men inte BARA! Det blev bestämt sent igår, strax efter äppelpaj-inlägget :) Så nån gång vid 10-halv 11 gav jag mej iväg och skulle bowla. Fick bli en supersnabb-fix innan jag åkte, satt nämligen osminkad med smutsigt hår och i joggingkläder innan dom ringde! Men sen en 10 min-en kvart senare va jag redo för avfärd. Gulle-killen jobbade också och kom ihåg namnet så lite intryck hade man nog gjort ;) OCH vi fick spela gratis, utan att använda våra gratis-biljetter! Hehe bra jobbat tycker jag! Kom alltså hem rätt så sent, men kände mej lite pigg fortfarande så satte på ett program av Ullared, kuligt! Men somnade sen snabbt och hade en sköön sovmorron i morse, och pratade med en stolt lillebror som har fixat skype-app på telefonen! Grattis till vinsten också :) Och så låg jag och drog mej i sängen och kollade lite på datorn o så innan jag gick upp och åt frukost/lunch, en god sallad med kalkon. Läser min nya bok också här i den ljumna vinden. Är ca 20 grader ute idag, sol och molnigt om vartannat men det är lagom varmt iaf! Detta gör mej mer sugen på att stanna kan jag säga, längtar INTE efter snö, kallt och slask!

Pusspuss, här åker man inte buss


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Idag kom vårkänslorna tillbaka här i Västra Götaland. Var nog dock lite goare väder i Götet än i Götåkra! Jag hoppas verkligen att våren är på G! Du kanske ska börja spela bowling istället för handboll?? Mamsen

2011-03-21 @ 18:15:27

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0