[jå'rde-gubaar]

Myser till det lite ikväll och käkar några chokladdoppade jordgubbar! Det sitter ju aldrig fel :)





Nu ska jag ta o kojsa, det lär väl bli en tidig dag i morron också. Nackdelen med mina små gulletussar, föör morronpigga! Den ena iaf :) Men rätt söta ändå! ;)
Det va så roligt idag på morronen förresten, jag behövde tvätta håret, men kände att jag inte ville duscha och har ju bara ett badkar där nere utan ett löst munstycke liksom, så jag sätter mej ner på knä och ska börja tvätta håret och Britton som precis har varit på toan och håller på att tvätta händerna tittar konstigt på mej och säger att jag måste ju ta av mej kläderna! Haha, han tyckte jag betedde mej jättekonstigt, först att dyka i badet och dessutom med kläderna på :)

Pussokram


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Klart att vi läser, varje dag! Jordebär gott-gottigottgott. Kram mamma

2011-03-08 @ 17:35:09
Postat av: Anonym

Klart att vi läser, varje dag! Jordebär gott-gottigottgott. Kram mamma



2011-03-08 @ 17:38:46
Postat av: Julia Granlund

Jag är ifrån stensholm, uppe på berget om du vet vart det är :D Varför undra du förresten? :D

2011-03-08 @ 19:16:56
URL: http://yourjulia.blogg.se/
Postat av: Julia Granlund

haha visst är den :D

jordgubbarna ser riktigt goda ut förresten! :D

2011-03-08 @ 19:18:56
URL: http://yourjulia.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0