Jordgubbspannisar

Lite uppdatering om snön bara: den är borta nu. Skönt.



Idag har jag inte heller gjort mycket mer än att ha jobbat. Vi va på biblioteket en stund på förmiddagen och sen hem o äta lunch o lägga barnen. När dom vaknade lekte vi lite o så innan A åkte iväg på ett möte och sen gjrde vi svenska pannkakor, och typ hälften med färska jordgubbar i! Har inte prövat det innan, men det va helt ok. Sen skickade jag ungarna i säng och hade egentid med mej själv.. Försökte planera upp mitt liv lite. Vet inte om det gav nåt vidare resultat! Men i morron ska jag iaf packa lite och göra färdigt det sista innan resan och så har jag förmodligen jobbig class på kvällen.. Men sen bär det av mot sydligare och varmare breddgrader! GILLA GILLA :D DUBBELGILLA TOM. KANSKE! Jaja jag tror ni fattar att det ska bli kul!





Fin kvällsmat må jag säga, och mätt blir man också! Plus att kidsen gillar det VÄLDIGT mkt, men det måste va rullat på rätt sätt :D

Ett avsnitt av Världens bästa hotell och sen är jag redo för sömn.
Hej hopp



I'll see you soon


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Såg riktigt gott ut, förstår att ungarna gillar det! Vi var hos farmor i lördags och hon hade hallon i våfflorna. Är det poppis men bär i smet tro?? Mamma

2011-03-30 @ 18:35:59

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0