Lilla Pappsen

Det är ju egentligen lite tidigt för mej, men med tanke på att klockan är en bra bit över 12 där hemma så är det ju högaktuellt där! För tro det elr ej pappa, du fyller faktiskt år idag (snart idag för mej!) trots att du knappt visste det själv :D Kan det bero på att du börjar komma upp lite i åldern och helst vill förtränga?! Du har ju iaf inte några gråa hår som avslöjar dej, så det är ju bra :)

GRATTIS MIN LILLA PAPPA!!!
Jag hoppas att du får en bra dag och att du säljer många motorsågar, vinterkängor elr 4-hjulingar, elr vad det nu är ni säljer mycket nu! Och jag hoppas också att familjen fixar en marängtårta med bananer och choklad som jag vet att du gillar! Kanske blir det en o annan paket, men innehållet kan ju variera vet jag med erfarenhet från mina kära småsyskon t.ex. Plus att det alltid är skitsvårt att köpa present till dej då du ALDRIG önskar dej nåt, mer än en ny bil elr snälla ungar... Att du aldrig lär dej att det inte är nån idé! Jag kanske, dagen till ära föröker få reda på lite mer om jag kan hitta nån crossbana här som du kan få i födelsedagspresent att besöka när ni kommer. Nu sa jag vad det är i mitt paket ju, men hoppas det går bra ändå :)  (och tecknena jag gjorde nu är inte bara "kolon" och en "parentes", det ska föreställa en smilis! Som min kära pappa lärde sig för första gången, sådär 1/1,5 år sen när han fick ett sms och undrade varför killen hade gjort en kolon och en parentes! :D ) Men man lär sig nåt nytt varje dag, och just den dagen va det att göra icke grafiska smilisar på mobilen, elr det fanns väl inte på den mobilen (tror det va den fantastiska Samsung:en då!)! Elr hur det kan se ut, jag tror knappt att du vet hur man gör sånna ovaliga tecken som kolon elr parentes, då ett typiskt sms från pappa kan se ut såhär: "Ok". Men det är ju tur att jag gillar dej ändå :) För du är ju faktiskt min goa, roliga och knasiga pappa som för det mesta ser positivt på allt och som älskar allt med motor kan låta och ta sig frammåt! Ju högre ljud och ju större maskin, desto bättre :) Men det har jag väl dej att tacka att jag också tycker att det är väldigt roligt med en del meckande och diverse olika fordon. Kanske blir så när man va pappas assistent ute i verkstaden resan vid unga, väldigt unga, år och mekade med både blåa och gröna jeepar, och andra fordon med kängru-bensin! Och du har väl fått stå ut med en hel del frågor om hur motorer funkar också, och vad det är för skillnad på en 2-taktare och en 4-taktare, elr varför inte vad en drevaxel gör! En del har nog gått in i huvudet och stannat, men en hel del har sprungit rakt igenom också :)



Ha en toppendag pappa, älskar dej!

Hej hopp


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0