Lycka?

Jag är bara trött och grinig just nu. Att man inte kan ha nåt mellanting bara, lite lycklig hela tiden ist för att va antingen jätteglad över att va här elr nere på depp-botten för att man längtar hem.


Skriv en kommentar!
Postat av: Stina

Mia, fina Mia! Jag vet att alla säger det och jag vet att det blir tjatigt, men det är verkligen bara att göra som du säger och kämpa på! Till slut, och jag lovar, kommer du en dag plötsligt känna att hemlängtan inte längre är så jobbig. Den kommer kanske att finnas där och kännas av någon gång ibland, men det bästa är att man slappna av hela tiden och istället njuta av att man fixar det och faktiskt klarar av det på egen hand! Sträva mot den känslan. Ha det målet (vilket du i och för sig redan har, toppenbra)! Jag ska klara det! Tänk vad skönt sen när du väl kan se tillbaka och minnas! Oj, vad stolt du kommer att vara! Ta hand om dig nu!

Många kramar!

2011-03-14 @ 22:12:38
Postat av: Elin

Mitt lilla busetroll borta bra men hemma bäst! Men här hemma är vi allt avundsjuka på dig att du är ute i vida världen och är med om så mkt mer än vi. Vardagen här hemma finns kvar när du kommer hem :)

2011-03-14 @ 22:23:01
Postat av: Stina (igen)

Förresten, jag minns den kvällen då jag plötsligt inte kände hemlängtan längre. Jag försökte verkligen att längta hem, men det gick inte! Haha! Allt bara kändes bra! Visst kommer du att längta hem någon gång ibland, men det är bra! Då glömmer du inte oss här hemma i det lilla landet!

2011-03-14 @ 22:24:37
Postat av: clara

underbara sakade kusin!<3

vi saknar dig här hemma något otroligt det ska du veta !! hoppas att du mår bra där i usa du klarar detta du är tuff!!! även när det är som svårast !

jag kommer snart och hälsar på jag lovar !<3

puss

2011-03-16 @ 22:00:37
URL: http://claraskattberg.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0