P!nk

Sitter och väntar på att barnen ska bli färdiga med lunchen så dom kan sussa en stund, och jag också!
Och under tiden lyssnar vi på Pink, det sitter aldrig fel :)
Nu på förmiddagen har vi kollat på Robin Hood, elr mest barnen då såklart! Och så har vi gjort en bild/målning/välkommen hem-"skylt" till mamsen, och jag tror det kommer bli uppskattat :) Barnen hade roligt när dom gjorde den också så dubbel-bra där! Ska ändå bli skönt att hon kommer hem så man kan komma ur huset lite, man är ju lite fast här i huset och man blir oerhört rastlös och sitter bara och glanar på facebook och vill att tiden ska gå.. Och som sagt, när jag inte har något vettigt att göra så tänker jag lite för mkt och längtar hem en aning.... Det är inte så illa som det har varit, men fortfarande jobbigt att ha känslan lite hela tiden.

Nu ska jag iaf ta tag i mitt liv och lägga barnen, skypa lite och ta en promenad på promenadbandet tror jag.

Hörs sen


Skriv en kommentar!
Postat av: Sara

Jag har hittat ett dataspel där man är en bisonoxe som är ute och handlar men blir fast i gummibjörnarnas värld. Man måste studsa sig därifrån, riktigt beroendeframkallande.



2011-03-08 @ 21:34:18

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0