Det funkar

Men asså, jag trivs ju rätt bra, sitter nu i linne i solen och ska ta o läsa lite. Det blev ingen läsning igår för det inlägget tog lite för lång tid och klockan hann visst bli sent! Men vi kör på att läsa ute den idag ist! Men asså från att ha varit ca 1-2 cm snö på marken i förrgår till att idag sitta i linne på samma ställe, det är ändå rätt coolt. Det är väl det typiska Colorado-vädret :) Det första pappa såg när vi pratade på skype innan va, men va är det för väder ni har då?! Jadu, rätt soligt och skönt sa jag då! Vi va på Gymboree på förmiddagen och nu har jag som sagt skypat med pappa och lite med Jossan. Denna gången skulle hon gå o lägga sig nu, inte som det brukar va här inte! Då har hon som jag ett antal timmar kvar till läggdags, men det va ju trevligt iaf att prata med min lilla salsitza ;) hehe



Lite uppdatering angående våra små plantor vi planterade några veckor sen, igår såg vi första tecknet på att dom faktiskt lever! Det vå en liten grön knodd som kom upp, och i morse började en till i samma mugg visa sig :) Så slutsatsen av att odal kärnor i "collegemuggar": JA, det funkar...!


Svar till Ellens kommentar: Ja, kanske, men det är inget jag skryter med...
Ne men om man skulle ta tag i det däringa läsandet nu då


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0