WHAAAT??!

Nog för att jag nu har lärt mej att vädret här inte är att lita på, men nu hade man ju iaf kunnat tro och hoppas på att vintern verkligen va över för gott för denna säsongen... Jo men visst serru...... Såg att det va lite snö utanför mitt fönster men tänkte att det går ju bort under dagen. Det gör det väl förmodligen också, men när jag kom upp va det ca 8-10 cm snö utanför!!?! Fluffig och blöt snö som nog har lätt för att försvinna, men ändå, DET SKA INTE KOMMA MER SNÖ NU!! Dock känns det rätt gött att om det fortsätter, att bara lämna skiten och dra ner till solen :P


Jaja, tillbaka till lekandet!


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Kan säga att vi har samma "skit" här hemma! Snöade nu ikväll, i går kväll & i söndags. Jag blir SSÅÅÅ TRÖTT... Mamma

2011-03-29 @ 21:35:20

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0